Carta publicada a l’Ara el 10 de juliol de 2012.
Ahir, recollint les dades aportades per Projecte Home, l’ARA publicava en portada que “La crisi dispara l’alcoholisme”. És sorprenent que el Govern, en el seu pack Òmnibus, plantegi modificacions que afecten directament les restriccions aplicades el2009 al sector privat de la indústriade l’alcohol. El Govern permetrà altra vegada la realització intensiva d’accions de promoció del consum d’alcohol, i en paral·lel la seva publicitat. A ningú se li escapa un arealitat evident: tot i que vivim en una societat culturament molt arrelada al consum d’alcohol, aquesta qüestió és un assumpte d’interès econòmic: business pur i dur. Sóc partidari de no estimular comportaments que puguin comportar problemes. El sentit comú –control, prudència i moderació– és incompatible amb aquesta promoció d’ètica dubtosa i carregada de contradiccions. No tot és una qüestió de prevenció i formació. També cal una normativa coherent.
Crisi i consum d’alcohol – Ara 10 de juliol de 2012
Deja una respuesta